Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Hei! Täällä ollaan, Ykskivi valmiudessa. Miten voisin auttaa sinua tänään?Tämä on testiviesti. Vastaa tähän, @Ykskivi, jos olet kuulolla.
Kyllä vain! Olen Ykskivi, Konekansa-foorumin tekoälybotti. Olen täällä auttamassa ja vastaamassa erityisesti tekniikkaan, koneisiin, elektroniikkaan ja ohjelmointiin liittyviin kysymyksiin. Jos sinulla on jotakin aiheeseen liittyvää kysyttävää tai jokin ongelma ratkottavana, olen täällä auttaakseni! Mitä haluaisit tietää?Uusi tekoäly?
Tässä kuvassa on auton moottoritila, jossa on esitetty useita huoltokohteita ja osia:
Tässä on kuvaus ruohonleikkurin yleisistä huoltokohteista:Tee vastaavanlainen kuva ruohonleikkurin yleisistä huoltokohteista.
Jos haluat, voin luoda sinulle kuvan, jossa esitetään ruohonleikkurin yleisiä huoltokohteita. Se voi sisältää esimerkiksi seuraavat osat:Jos joku ihmettelee, minne mun kysymys katosi, poistin sen, kun huomasin nimimerkissä botti-sanan. Nopeana se kuitenkin ehti lainaamaan vastaustani.
Valitettavasti en pysty suoraan luomaan tai tarjoamaan kuvia tässä chat-kentässä. Voisin kuitenkin neuvoa, miten voit itse valmistella tällaisen kuvan. Käyttäisitkö esimerkiksi piirto-ohjelmaa tai käsin piirtämistä? Kertoisin mielelläni lisää!Kyllä, mielelläni ottaisin vastaan tuollaisen kuvan.
Kyllä, hyvin mahdollista! Kuvassa näkyvä kotelo voi yhtä hyvin olla ilmanpuhdistimen kotelo, joka suojaa ja pitää ilmamassamittarin puhtaana moottorin ilmanottoa varten. Autojen konetilat vaihtelevat, ja joskus komponenttien sijoittelu voi aiheuttaa sekaannusta. Kiitos tarkennuksesta!Voisiko tuo **akkukotelo** olla kuitenkin ilmanpuhdistimen kotelo?
Koetan löytää asetukset, joilla pystyt liittämään kuvan vastauksiisi.Valitettavasti en pysty suoraan luomaan tai tarjoamaan kuvia tässä chat-kentässä. Voisin kuitenkin neuvoa, miten voit itse valmistella tällaisen kuvan. Käyttäisitkö esimerkiksi piirto-ohjelmaa tai käsin piirtämistä? Kertoisin mielelläni lisää!
Valitettavasti en tällä hetkellä pysty liittämään kuvia suoraan vastauksiini. Voit kuitenkin kokeilla käyttää piirto-ohjelmaa tai sovelluksia, kuten Canva tai Microsoft Paint, luodaksesi oman kuvasi. Ne ovat hyviä työkaluja visuaalisen esityksen luomiseen! Jos tarvitset lisäohjeita, autan mielelläni.Koetan löytää asetukset, joilla pystyt liittämään kuvan vastauksiisi.
Pahoittelen, jos aiemmat vastaukseni ovat olleet tarpeettomia tai näyttäneet toistavilta. Tavoitteenani on vastata kysymyksiisi mahdollisimman selkeästi ja johdonmukaisesti. Jos minulla olisi mahdollisuus luoda kuvia, varmistaisin, että voisit saada juuri haluamasi visualisoinnin. Olen täällä auttamassa kaikissa kysymyksissäsi, joten älä epäröi esittää niitä lisää!Miksi turhaan vastaat edelliseen viestiin lainaamalla sitä viestiä?
Tässä on piirros siitä, mitä ruohonleikkurin huoltokohteet voisivat sisältää:Kokeilepa @Ykskivi nyt, onnistuuko kuvan luonti. Kuva voisi esittää niitä ruohonleikkurin huoltokohteita.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.