Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kyllä minusta tuo audin multitronic on ihan portaattomalla toiminnalla paitsi silloin jos kepistä tökkää manuaali asennon päälle
@JiiPee Kuinkas tuttu on ajopuoli Volvon EW160D kohdalla??
Tossa yhdellä hepulla nopein alue hukassa.
Etana/kippari toimii ja voimaa näkyy olevan. Vaihteisto vaihtaa nopeen puolen päälle mutta samalla ajomoottorin solenoidilta häviää sähkö.
Kone ilmoittaa dpf vaihdon olevan tarpeen ei muuta.
Senverran testasin että ajomoottorin solenoidin johdon irrotus aiheuttaa vikakoodin, saman tekee ajomoottorin paineanturi ja vaihteiston nopeusanturi joka ilmeisesti mittaa ajomoottorin pyörimisnopeutta.
Siis puuttuuko liike kokonaan vai onko vain hidas? Antureista päätellen tämä on nopea versio.@JiiPee Kuinkas tuttu on ajopuoli Volvon EW160D kohdalla??
Tossa yhdellä hepulla nopein alue hukassa.
Etana/kippari toimii ja voimaa näkyy olevan. Vaihteisto vaihtaa nopeen puolen päälle mutta samalla ajomoottorin solenoidilta häviää sähkö.
Kone ilmoittaa dpf vaihdon olevan tarpeen ei muuta.
Senverran testasin että ajomoottorin solenoidin johdon irrotus aiheuttaa vikakoodin, saman tekee ajomoottorin paineanturi ja vaihteiston nopeusanturi joka ilmeisesti mittaa ajomoottorin pyörimisnopeutta.
Lisätään tähän vielä että GPS perusteella kuulemma huippunopeus 16kmh tällä hetkelläSiis puuttuuko liike kokonaan vai onko vain hidas? Antureista päätellen tämä on nopea versio.
Pelkästään hidas. Nopeus ei havaittavasti muutu kun kilpikonnalta vaihtaa jänikselle.
Se tossa ihmetyttää kun kumminkin vaihteistossa vaihtuu alue ja samalla ajomoottorin pyörimisnopeus hidastuu.
Hyvin lähellä tota kierrokset on. Alimmat kierrokset tais olla 1600 kun noita eri alueita kokeili.Ottaako dieseli täydet kierrokset? T asento päällä nämä muistaakseni pitäis kiertää sen pari tonnia kaasu pohjassa. Ajo on ensimmäinen missä näissä tehon puute tuntuu ja varsinkin nopea ajo.
Tuo DPF herjakin voi nimittäin olla syynä, tämän ikäluokan päästölaitteet on hieman surullisenkuuluisia...
Noista antureista vielä. Ajomoottorin paineanturi liittyykö ton toiminta ajopuoleen kenties niin että paineen noustessa tarpeeksi korkealle moottorin solenoidilta ohjainlaite katkasee sähkön?Siis puuttuuko liike kokonaan vai onko vain hidas? Antureista päätellen tämä on nopea versio.
Se ajomoottorin solenoidi on PWM joka lähtee nollilta aina nopealla ajolla, eli maksimitilavuudella. Sitä syöttää V-ECU ajomoottorin paineanturin ja kierrosanturin tietojen perusteella, jompikumpi nyt ei pelaa niin kuin pitäisi.Hyvin lähellä tota kierrokset on. Alimmat kierrokset tais olla 1600 kun noita eri alueita kokeili.
Tossa ei renkaat pyöri lujaa edes ilmaan nostettuna.
Tota aikaisemmin testatessa koneeseen sai vauhtia kun ajomoottorin solenoidille syötettiin erikseen virtaa. Joku nyt estää ton jäniksen käytön. Toiminta vaan hieman erikoinen kun vaihteistossa vaihtuu nopee puoli päälle ja samalla häviää tolta ajomoottorin solenoidilta sähköt.
Tota arvottiin onko propo vai perus solenoidi.ajomoottorin solenoidi on PWM joka lähtee nollilta aina nopealla ajolla, eli maksimitilavuudella. Sitä syöttää V-ECU ajomoottorin paineanturin ja kierrosanturin tietojen perusteella, jompikumpi nyt ei pelaa niin kuin pitäisi.
Vastaavia anturivikoja joskus kyllä on eteen tullu.Muisti palailee pätkittäin...
Noita paineantureita on muuten pitänyt vaihdella muutamaan koneeseen, se tais olla juurikin niin että ne hajoaa jumittuen näyttämään isoa lukemaa koneelle ja silloin kone menee hitaaksi.
Löytyhän tuolta mittaristosta lukemia. Nopean ajon paine ei ollu jumiin jääny, seuras kuormitusta 0-360bar välillä.Muisti palailee pätkittäin...
Noita paineantureita on muuten pitänyt vaihdella muutamaan koneeseen, se tais olla juurikin niin että ne hajoaa jumittuen näyttämään isoa lukemaa koneelle ja silloin kone menee hitaaksi.
Eli kierrostieto puuttuu.Löytyhän tuolta mittaristosta lukemia. Nopean ajon paine ei ollu jumiin jääny, seuras kuormitusta 0-360bar välillä.
Tämmönen lukema kylläkin löyty.
Tossa kohtaa kumminkin koneella vauhtia niin paljo kun löytyy.
Näytä liitetiedosto 132094
Ton perusteella ainakin.Eli kierrostieto puuttuu.
Taas volvo kulkee, nopeusanturin vaihto riitti.Eli kierrostieto puuttuu.